9 Απρ 2012

Κι επειδή ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη....

...είπα κι εγώ ν' ασχοληθώ λίγο με την κηπουρική, μετά το τέλος του bazaar. Να δώσω λίγο χρώμα στον κήπο αλλά και στο σπίτι μου.  Έλα όμως που Δεκέμβρη μήνα δεν επρόκειτο να δω χρώμα στον κήπο μου με τέτοιες παγωνιές (είμαι πόντια βλέπεται κι εγώ σαν τη μανούλα μου)...

Φύτεψα λοιπόν τις τουλίπες μου, οπλίστηκα με υπομονή για να τις δω ν' ανθίζουν τώρα λίγο πριν το Πάσχα κι άρχισα να 'καλλιεργώ' τις δικές μου 'ποικιλίες' ανθών!!!!









30 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΑΝΘΟΔΕΣΜΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟ!!!
    μια τουρτίτσα σου θάπαιρνα κι ας μην είμαι και μωρό, είναι τόσο γλυκές!
    Καλή συνέχεια,άξιο τέκνο μάνας blogger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως ορισες στην μπλογκογειτονια μας!!!!
    Καλη συνεχεια....και μην ακους οσα σου λεει η Ρενα χαχαχααχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε βρε παιδάκι μου!!!! Καιρός ήταν!!!! Τα απίθανα καλούδια σου, θα μας δώσουν ένα τόνο δροσιάς διαφορετικό!!! Καλώς μας ήρθες λοιπόν!!!Και όσο γι'αυτό που λέγαμε προχθές... it's a boy!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου καλώς σας βρήκα!!! Όσον αφορά για τον 'άντρακλά' σας θα μιλήσουμε και τηλεφωνικώς για λεπτομέρειες. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Καλως σε βρηκα!!!Υπεροχες οι τουρτιτσες και πολυ προτοτυπες!Καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι υπέροχα μπουκέτα είναι αυτά; Πολύ ξεχωριστά και ιδιαίτερα! Αν και οι τουλίπες που φύτεψες είναι σαν και αυτές χαρά σε σένα μετά!! Πολλά μπράβο είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες και οι τουλίπες αλλά τελικά το "ξένο" δεν συγκρίνεται με την ομορφιά μιας ανθισμένης πασχαλιάς!!!

      Διαγραφή
  7. οοοπς!!! Καλώς ήρθες στην γειτονιά!!!! Όταν έκανα like στην σελίδα σου στο facebook...δεν φανταζόμουν ότι ήσουν κόρη της Ρένας....Χαίρομαι που σε είχα ήδη εντοπίσει.... αλλά τώρα ξέρω και σε ποιόν έμοιασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς μας ήρθες!!!! Θα τα λέμε συχνά από εδώ και πέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ !!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τις ομορφιές που φτιάχνεις...η αλήθεια είναι πως δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο με τη μορφή ανθοδέσμης... Ολες οι δημιουργίες που μας έδειξες είναι πολύ ιδιαίτερες.Πολύ δημιουργική σκέψη!!
    Με το καλό να μπλογκάρεις και να μεγαλουργήσεις σαν την ταλαντούχα μαμά σου!! Θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχα μπουκέτα! Μοναδικές οι ποικιλίες των λουλουδιών!
    Καλώς σε βρηκα, καλή δημιουργική συνέχεια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή αρχή με το blog!!
    Ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όταν ξεκίνησα το blog αυτό δεν περίμενα ότι θα βρω τέτοια ανταπόκριση!! Σας ευχαριστώ όλες και όλους για το θερμό σας καλωσόρισμα κι ελπίζω κάποια στιγμή να σας γνωρίσω κι εγώ από κοντά.

    ΥΓ. Μαμά μην τα πεις όλα αυτά στο μπαμπά, θα ζηλέψει... αφού μας διώξει απ' το σπίτι όμως γι'αυτά που του κουβαλάμε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοπέλα μου καλώς μας ήρθες στη μπλογκογειτονιά και καλώς σε βρήκαμε!!!Το ονοματάκι σου? Συγχαρητήρια για τις υπέροχες δημιουργίες που έχεις κάνει!!!!!!
    Είναι πραγματικά φανταστικές και δεν έχω ξαναδεί τόσα πολλά διαφορετικά σχέδια!!!!ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!Καλή συνέχεια!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλως ηρθες..πολυ ομορφα τα μπουκετακια..και ολη η δουλεια πανω σ'αυτο το ειδος που κανεις..καλη αρχη..σε φιλω γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλορίζικο το μπλογκοσπιτάκι σου!!!
    Αξιόλογη η δουλειά σου,όμορφες οι ιδέες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφο και "δροσερό" που είναι το σπιτάκι σου;;;;!!!!! Πολύ όμορφες και πρωτότυπες δουλειές!!! Καλώς μας ήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ....ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΟΥΚΕΤΑ ΣΟΥ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλωσόρισες και από μένα κοριτσάκι μου!!!Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφα!!! Καλό Πάσχα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πιο όμορφα μπουκέτα δεν έχω ξαναδεί! Μπράβο και καλορίζικο το μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νέο αίμα..... Νέα γενιά..... Μπράβο κούκλα μου, μέσα κι' εγώ, αχ πόσο φαίνεται πως πήρες απ' τη μαμά!!!! Καλορίζικο!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλορίζικο το blog σου!!!
    Πανέμορφες δημιουργίες που εύχομαι ολόψυχα
    να τις γνωρίσει πολύς κόσμος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλορίζικο το "σπιτάκι" σου! Ομορφα τα μπουκέτα σου! Να'σαι πάντα καλά, να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς με όλους όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπεροχα τα μπουκετα σου!!!!
    καλως ηρθες στη γειτονιτσα μας!
    θα τα λεμε!!!
    Φιλακια!!!
    -Vailie-

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή