24 Αυγ 2012

Στο φανταστικό κόσμο των κινουμένων σχεδίων


Αχ τι θυμήθηκα τώρα!!! Ένα μικρό και πανέξυπνο ποντικάκι με το οποίο μεγαλώσαμε παρέα να σου το ξανά στο προσκήνιο!!!  Ναι έχετε δίκιο… είναι όντως ο Μίκυ Μάους! Τι ωραίες εποχές χωρίς έγνοιες, χωρίς υποχρεώσεις, τι ωραία παιδικά. Αχου μωρέ μου έλειψαν! Ανοίγεις Σάββατο πρωί την τηλεόραση να χαζολογήσεις λιγάκι και βλέπεις όλο Power Rangers, τερατάκια και δεν συμμαζεύεται.


Εγώ λοιπόν αρνούμαι να συμβαδίσω με τα παιδικά αυτής της εποχής. Και μιας και η φιλεναδούλα μου μόλις έφερε στον κόσμο το γιόκα της κι επέλεξε να στολίσει το δωμάτιό του με τη μορφή του Μίκυ και των φίλων του, τι άλλο θα μπορούσα να της χαρίσω για να συμπληρώσω το καρέ; Μα φυσικά μια τούρτα-Μίκυ!!!



Για να δω ποιες θα μ’ ακολουθήσουν σ’ αυτή μου την αναδρομή… ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιδικό;

Ααα και που ‘στε; Μην ανησυχείτε δεν θα φανερώσω πουθενά την ηλικία μας, χιχιχιχι!!!



3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ!!!!!!!!
    ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΙ ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!
    ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΥ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ Η ΜΑΓΙΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ!!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελοκόριτσο μουυυυυ!!!! I love 80s και φυσικά δεν την αλλάζω!!!! Τι να πρώτο θυμηθώ, την Κάντυ Κάντυ, τα Στρουμφάκια, τη Μάγια τη Μέλισσα, το Thundercats, το φρου φρού, το Νιλς Χόλγκερσον... Σταματημός δεν υπάρχει!!!! Η τουρτίτσα σου υπέροχη για αλλη μια φορά και φίλη σου σίγουρα ξέρει τη δουλειά σου αλλά τώρα ένα παραπάνω που το μικρό της απέκτησε την δική του πανο- τουρτίτσα!!!!! Να ζήσει το μωράκι και να το χαίρονται οι γονείς του!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή