29 Νοε 2012

Μοντέρνα σταχτοπούτα...

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένα φτωχό κοριτσάκι. Τόσο φτωχό που δεν είχε καν μια κουβερτούλα να τυλιχτεί και αναγκαζόταν να μένει συνεχώς κουλουριασμένο στο μικρό, σκοτεινό και πολύ υγρό σπιτικό της... Η μοναξιά της ήταν τόση που δεν άντεξε. 

Μια μέρα πήρε τη μεγάλη απόφαση και ξεκίνησε να γνωρίσει νέους ηλιόλουστους τόπους, να βρει φίλους να γελάνε και να παίζουν όλη μέρα... Καβάλησε λοιπόν τον πιστό της φίλο Σνέιλυ (Snaily) - σαν μια μοντέρνα σταχτοπούτα - και τσούκου τσούκου διέσχισαν κάμπους, ανέβηκαν βουνά ώσπου εννέα μήνες μετά έφτασαν στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας!!! 

Εκεί την περίμενε μια έκπληξη που όμοιά της δεν υπήρχε... Μια όμορφη οικογένεια, μια μητερούλα κι ένας πατερούλης που ανυπομονούσαν να την κρατήσουν στην αγκαλιά τους.  Το δε σπιτικό τους; Ένα τεράστιο κάστρο ανάμεσα σε δάση και τεράστιους κήπους! Ήταν γεγονός... θα ζούσε σαν μια μικρή πριγκίπησα πλέον!!!!  

Παρόλη τη χαρά της δεν ξέχασε τον καλό της φίλο Σνέιλυ... μιας και η ίδια είχε πλέον την οικογένεια που πάντα ονειρευόταν, τον βοήθησε να βρει κι αυτός τη δική του. Έτσι, λίγες μέρες αργότερα, ο Σνέιλυ απέκτησε μια νέα μικρή φίλη την οποία θ' αγκάλιαζε μ' όλη του την τρυφερότητα και θα συντρόφευε τα όνειρά της.

11 σχόλια:

  1. Τι ωραίο παραμύθι... με τρυφερό τέλος... και γλυκές δημιουργίες!!!!!! Πολλά φιλάκια μικρή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα, τέλεια όμως. Φοβερή ιστορία. Βρε τον Σνέιλι! Πλάι στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα που λένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω καιρό να σε επισκεφθώ κι από ότι βλέπω τα έχεις κάνει πάλι τα θαύματά σου! Πέρνα από το blog μας... σε περιμένει μια έκπληξη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ιστορίες σου και οι δημιουργίες σου τρισχαριτωμένες, φιλεναδούλα!!!!
    Φιλάκια καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανα!!
    Μπράβο κορίτσι!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες τις ιδεες σου και την αποψη σου για οσα κανω
    βρε συ τι αστερι εισαι ;;;; σαν την μανουλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καιρό είχα να περάσω..αλλα μην μου κρατήσεις μούτρα που θα έπρεπε δηλαδή και θα ήσουν και δικαιολόγημενη...οστόσο μου αρεσει πολύ που την καθε δημιουργία σου την συνοδευεις και με μια ιστορία παραμυθιού...και αυτό δείχνει ανθρωπο με φαντασία...και αφου ήρθα ειπα να την κανω τηνεπικεψη και πιο κατω....να σου πω για τα βραβεία σου ..συνχατητήρια...και να ου πώ για τις απαντήσεις σου... μπορεί να ειμαι στα χρόνια γιαγιά σου αλλα μου αρέσουν ακριβώς τα ίδια πράγματα.. με σενα.. ακομα και το πέταγμα με ελικόπτερο...χι..χι.. φιλακια πολλα μικρή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρισχαριτωμένο μου πλάσμα!!! σαν κι εσένα είναι και οι δημιουργίες σου!!!! Μπράβο σου αγάπη μου, καλές γιορτές και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφη η ιστορια σου!!!!!!!
    Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή