31 Οκτ 2014

Ένα...γατί μετράει τ' άστρα

Το Bazaar στην Κοζάνη πλησιάζει απειλητικά κι εγώ ακόμα κάθομαι... Ψάξε από δω, ψάξε από κει. Μέχρι να κατεβάσει ιδέες το κεφαλάκι μου.... είδα κι έπαθα. Έψαξα κάθε γωνιά για έμπνευση, και τελικά τη βρήκα!!!
Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στο σχολείο, πάντα δημιουργούσα στην πλάτη της μπροστινής μου. Ήρθε η ώρα λοιπόν για άλλη μία δημιουργία στην πλάτη της σχολικής καρέκλας. Σιγοτραγουδώντας το αιώνιο άσμα "ο πιο καλός ο μαθητής" έπιασα τα πινέλα μου και ξεκίνησα τη μεταμόρφωση.

Πρώτα η γατούλα, έπειτα το φεγγαράκι, τα λουλουδάκια και τέλος τ' αστεράκια!!! Και για να μην ανησυχούμε αν δεν έχουμε πρίζα κοντά... χριστουγεννιάτικα φωτάκια με μπαταρία κι έτοιμο το λαμπάκι νυκτός!
Ουφ, έτοιμο... Ίσα που προλαβαίνω τη μεταφορική 'κ. Βαγγέλης' για Κοζάνη! 

Τρέχω να το στείλω στην ΑννιώΚαλή επιτυχία κορίτσια. 

17 σχόλια:

  1. Μα τι παιδί είσαι εσύ!!!!!!
    Καλά που έμοιασες στο μπαμπά σου και δε πετάς τίποτε!!!!!!!!
    Λέμε τώρα!!!!!
    Να κάνεις ένα και για την ανεψιά σου!!!!!!
    Φιλάκια από τη μανούλα και όποιος δε κατάλαβε, αυτό είναι το κοριτσάκι μου, δλδ ο κλώνος μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η δημιουργία σου Σάσα μου..... τελικά έχει δίκιο η μάνα, μάλλον στον πατέρα σου έμοιασες εσύ!!!! χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου, παιδί της μαμάς άλλωστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Με ξετρέλανες!!!
    Τέλεια κατασκευή! Μπράβο σου!
    Να΄ σαι καλά! Σ΄ ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου...♥
    Θα περιμένω με αγωνία τον κύριο Βαγγέλη να το θαυμάσω από κοντά!
    Πολλές ευχές...
    **Αννιώ**

    υγ..Ρένα, να χαίρεσαι το κορτσούδι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο κοριτσακι μου!!!υπεροχο!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σασα εγινε ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!Με βαζεις σε πειρασμο να φτιαξω και γω ενα τετοιο φωτιστικο. Το μπλε χρωμα στα φωτακια ειναι τελειο! Μπραβο σου ! αξιος κλωνος ! Α ,και κατι αλλο..Θα το μεταφερει η μεταφορικη 'κερασακι'.φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντάξια της υπέροχης μαμάς σου !!! Φανταστική και παραμυθένια η πλάτη της καρέκλας που μεταμορφώθηκε τόσο υπέροχα!!! να σε χαίρεται η καθ' 'όλα άξια μαμά σου!! δέξου ενα φιλάκι από μένα αν και δεν με γνωρίζεις καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο που θα έμοιαζε η κορη; του πατέρα που λέει και η μαμα ..ε;χι.χι. η κατασκευή σου...Σασα μου πρωτότυπη.. και ομορφη .. είδες η μαμα΄; να κανει και για την ευγενούλα σας.. αντε θα περιμενει.. να έχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιαααααα μικρή μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μοναδικη κατασκευή !!!!!!!!! μπραβο σου κατα μανα κατα κύρη που λενε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, λέμε εμείς εδώ στην Πάτρα. Μπράβο σου ,πολύ ωραία και πρωτό τυπη η κατασκευή σου.Φαντάζομαι η τρίτη γενειά τι έχει να φτιάχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα όμορφα λόγια σας...εύχομαι να είναι μέσα στα αντικείμενα που θα πουληθούν για να συμβάλλω κι εγώ στο σημαντικό έργο της Δράσης. Και φυσικά εννοείται ότι θα φτιάξω κάτι αντίστοιχο και για την Ευγενούλα μας...τι χαζοθεία θα ήμουν άλλωστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη δημιουργία!!! Το μήλο κάτω από η μηλιά έπεσε!!!!! Και μάλιστα κατακόρυφα!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις, Αναστασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίτα ιδέα!!!!!!!Μπράαβο!!!!!!!! Και πολύ όμορφο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή