19 Φεβ 2015

Τι να σε λέω τώρα....

Εγώ από Σαλλλλονίκη; Άντε καλλλέ... Μισό να παραγγείλω το πρωινό μου, 'Μια μπουγάτσα με τυρί παρακαλώ'!!

Πολύ καλημέρα σας λοιπόν! Επανέρχομαι με φουλ 'πατριωτικό' mood και μια κατασκευή που το αποδεικνύει.

Ξεκινάμε με μια σπαζοκεφαλιά... Πως συνδυάζεις την αγαπημένη σου πόλη, με το επάγγελμα του συγκοινωνιολόγου και το όνειρο για μια πιο 'πράσινη' Θεσσαλονίκη;

Την ίδια σπαζοκεφαλιά μου έθεσε και η συνάδελφος, η οποία ήθελε να ομορφύνει το γραφείο της... Κι άντε τώρα εγώ να κατεβάσω ιδέες. Εξ' ου και το αφαιρετικό πρώτο στάδιο...χεχε
Συνεχίζουμε με "πυργάκια"...Πύργος του Άιφελ, Πύργος του Λονδίνου, Δίδυμοι Πύργοι... τι να μας πουν κι αυτοί μπροστά στο μεγαλοπρεπέστατο Λευκό Πύργο! Έχουμε τόσο όμορφη παραλία, με τέτοιο πύργο... ότι καλύτερο για μια βόλτα με το ποδήλατο!
Η Θεσσαλονίκη πήρε τ' όνομά της από την αδερφή του Μεγ. Αλεξάνδρου... Δεν μπορούσα να παραλείψω λοιπόν ένα ακόμα σύμβολο που στολίζει την όμορφη παραλία μας. Και τι όνειρο ωραίο θα ήταν να είχαμε και πάλι τα παλιά τα τραμ να διασχίζουν την παραλιακή μας αντί του σημερινού κυκλοφοριακού συνωστισμού!  Έχει όμως και το σύγχρονο τη χάρη του. Οι "Ομπρέλες" του Ζογγολόπουλου δένουν τόσο αρμονικά στο όλο τοπίο και σφραγίζουν το γεγονός ότι δικαιωματικά η Θεσσαλονίκη υπήρξε μια από τις Πολιτιστικές Πρωτεύουσες της Ευρώπης! 

15 σχόλια:

  1. Τέλειο anyway και φοβερή περιγραφή της διαδικασίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουαου!!!!!!!!!
    Τι έργο ωραίο είναι αυτό;
    Σίγουρα καμαρώνει αυτή που το έχει, αλλά κι εσύ που το έφτιαξες!!!
    Ε καμαρώνει και η μανούλα που της έμοιασες!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόσχομαι η επόμενη ανάρτηση να έχει πολλές 'κουκουβάγιες'...μαμά κουκουβάγια χιχι
      Ευχαριστώ που είσαι πάντα δίπλα μου <3<3<3<3<3

      Διαγραφή
  3. και από εμένα που ομόρφυνα το γραφείο μου (και συνεχίζω να το ομορφαίνω και με άλλες κατασκευές της Αναστασία) πολλά πολλά ευχαριστώ. Άσε που έχω κρεμάσει την ιστορία της Θεσσαλόνικης στον τοίχο μου και δεν το ήξερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι μαθαίνει κανείς Μαρία μου;;;
      Εγώ ευχαριστώ για την προτίμηση και την υποστήριξη...χαίρομαι που σου άρεσε! <3

      Διαγραφή
  4. Τέλειος καμβάς,μου αρέσει πολύ!!!Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά εγώ άφησα σχόλιο πού πήγε;;;; Χα χα χα!!!! Λοιπόν έλεγα ότι έκανες εξαιρετική δουλειά και ανάρτηση αυτή είναι μια ολόκληρη Θεσσαλονίκη!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μήλο κάτω από την μηλιά πέφτει!!!! Υπέροχος!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ με την προηγούμενη φίλη. Ο πίνακάς σου Σάσα μου τα έχει όλα. Προβάλει την πόλη μας με όλα της τα στοιχεία. Μπράβο σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θαυμάσια δουλειά από τα χέρια μιάς εξαιρετικής καλλιτέχνιδας !!! Κατά μάνα κατά κύρη....όπως λέει και η παροιμία....Μου άρεσε πολύ ο πίνακάς σου, το σκεπτικό της δημιουργίας του και η εξαιρετική παρουσιάση που έκανες Αναστασία μου , καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχος ο καμβάς, αλλά και η μαμά που καμαρώνει, τι να λέμε τώρα!!!!!! Να περάσεις όμορφα το τριήμερο κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΙΑ ΣΤΙΣ τοσες εμφανιζεσαι αλλα οταν το κανεις κανεις μπαμ........ΤΡΕΛΑ μ αρεσουν τα ανακατα ,τα αναγλυφα κ αυτα που βγαινουν εκτος πλαισιων Κ ΟΡΙΩΝ.......ΤΙ φανταστικα χρωματαααααααααααααα...........ζωγραφισες ......ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μοντερνος και πανεμορφος ο πινακας σου ταλαντουχα Σασα!!!
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ! βρε Σαλονικιά μου πως σου βγαινει το πατριωτικό ... τι να κανουμε αγαπες είναι αυτές μας βγαίνουν και στα έργα μας. έ; ο καμβας και η ιδέα εξαιρετικα... και τα δύο μπράβο ...σου να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιαααα μικρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή