24 Ιουν 2015

Ζητείται άδειος τοίχος!!

Άδειος τοίχος;;; Τι είναι αυτό; Μόλις προχθές έλεγα στη μανούλα ότι έχω ένα κομμάτι τοίχου στο "μπαλκόνι" ελεύθερο και μια ανεκμετάλλευτη παλέτα και έψαχνα για ιδέες.... Μπορείτε να φανταστείτε την απάντησή της;;;
'Σαν τα μούτρα μου σ' έκανα!!!' Χαχαχαχαχαχαχα...

Ας μη μιλάμε όμως για μένα και γι' αυτό το θέμα...πονάει :(  

Πριν λίγο καιρό έπεσε το μάτι μου σε κάτι που λέγεται subway art και μου άρεσε πολύ! Κι αφού το παίδεψα λιγάκι, είπα να το φέρω στα μέτρα μου και στα μέτρα των νέων μελών μιας οικογένειας! 

Προσωποποιημένα καδράκια με τις λεπτομέρειες της γέννησης του μικρού σας αγγέλου, για δώρο στη μαμά ή ακόμα και για το στολισμό του τραπεζιού της βάφτισης. Ένα υπέροχο καδράκι που θα στολίσει μετά και το δωμάτιο του μωρού σας. 
Επειδή όμως και τα μεγαλύτερα παιδάκια δεν παύουν να είναι τα μωρά μας και τα καμάρια μας και μας κάνουν να είμαστε περήφανες για την κάθε επιτυχία και την κάθε νίκη τους (βλ. μαμά κουκουβάγια), δεν ξεχνάμε να κορνιζάρουμε το πρώτο μας μετάλλιο!!
Και φυσικά δεν ξεχνάμε ποτέ τις μανούλες και τις γιαγιάδες!!! Τι πιο όμορφο να ξεκινάνε τη μέρα τους με μια γουλιά καφέ από την αγαπημένη τους κούπα με τη φωτογραφία του μικρού τους θησαυρού από τη μια πλευρά και τα στοιχεία γέννησης από την άλλη! 

4 σχόλια:

  1. Η κούπα της Ευγενίας μας, με συντροφεύει κάθε πρωι!!!!!!!
    όμορφα δωράκια για μια ζωή!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι θαυμάσια ιδέα το subway art !!! Θα ήθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες......γίνεται κάποιου είδους εκτύπωση μέσω του υπολογιστή;;;; (Είμαι εντελώς ανίδεη, αλλά η αδελφή μου θα αποκτήσει το πρώτο της εγγονάκι και με ενδιαφέρει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κλαυδία και καλή εβδομάδα... Υπάρχουν διάφορα σχέδια στο internet αν και κυρίως στα Αγγλικά. Εγώ επειδή το ήθελα στα Ελληνικά, το έφτιαξα μόνη στο word και μετά το εκτύπωσα στο μέγεθος της κορνίζας μου. Για τη δε κούπα, απλά έστειλα το αρχείο στο φωτοτυπάδικο που θα το τύπωνε πάνω της.

      Διαγραφή
  3. αχ τι καλα τι καλααααααα...κ γω ψαχνω για τοιχο παντως...που να τον βρω καλε ουτε οταν ειχα αφισες στους τοιχους του δωματιου μου δεν ειχα τοσο χωροοοοο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή