19 Μαρ 2015

Η λύση στα σκασμένα....χείλη :P

Καλημέρα ωραίες μου κυρίες... ναι ναι, καλά διαβάσατε! Τέλος στα σκασμένα χείλη!!! Αφού ο καιρός δεν λέει ν' ανοίξει κι όλο μας πισωγυρίζει... χθες πάλι χιόνιζε στο Ωραιόκαστρο, βρήκα κι εγώ τη λύση για τέλεια χειλάκια!!

Και το καλύτερο;;; Δεν αλλοιώνεται και το 'κραγιονάκι'...χιχιχι!  Χειλάκι πετροκέρασο λοιπόν διάστασης 80εκ., για τον τοίχο της κρεβατοκάμαρας ή γιατί όχι, και του σαλονιού σας!!  Πείτε μου ποιος θ' αντισταθεί;

Να μην ξεχάσω να σας δείξω όμως και το δικό μου μικρό λιθαράκι (στην εκπνοή του χρόνου όπως πάντα) στο απίστευτο έργο της Δράσης Ελληνίδων Blogger για να βοηθήσουν την οργάνωση Πρωτοβουλία για το Παιδί αυτή τη φορά.  Η επιτυχία της έκθεσης στη Βέροια ήταν τεράστια και σίγουρα οι Χαρταετοί της Καρδιάς μας έφεραν την άνοιξη εκεί!!!

ΥΓ.  Η ιδέα για τα χείλη ήταν ευγενική χορηγία του σπιούνου του internet... αλλά εκτελεσμένη διαφορετικά! Βλέπετε δεν έχω φτάσει ακόμα (ευτυχώς) στο επίπεδο της μανούλας να μαζεύω έπιπλα και παλέτες από το δρόμο... αλλά ενισχύω τις αλυσίδες των καταστημάτων Praktiker και Leroy Merlin

7 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα ....χειλάκια σου!!! Μοντέρνα διακόσμηση!
    Ο μαυροπίνακας χαρταετος καταπληκτικός ! Τον απόλαυσα απο κοντά!
    Συγχαρητήρια Αναστασία!!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χειλακι σου πραγματι πετροκερασο για οποιον το κρεμασει στον τοιχο του αλλα και το λιθαρακι σου ξεχωριστό.. μικρή μου.. αλλα εκεινο που μου εκανε κλικ ειναι οι βιβλιοστατες σου .. και τι την θες την φωνή οταν έχεις μπροστα σου το Παρισι.....απλα ενα ουάου...!!! φτανει... και μια που σου τελειώνουν τα αποθεματα σου... σου γραφω προτασεις.. εχω διαβασει και μου άρεσαν....
    Η παγιδα των χρωματων.... του δημοσιογραφου Μένιου Σακελαροπουλου εδοσεις λιβανη
    Χωρις σκηνή.... της Λιλλυς Σπαντιδακη.. εκδοσεις λιβανη
    Μοιχεία... του Πάουλο Κουέλο εδοσεις Λιβανη
    Στο ακρογιάλι της ουτοποίας ...της Αλκυόνης Παπαδάκη εκδοσεις Καλέντη.......
    αυτα προς το παρόν ....καλο Σαβββατοκυριακο να περάσεις ομορφα κορίτσι... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο, λέει το τραγούδι.
    Έγινε πολύ ωραίο και ευτυχώς που δεν μοιάζεις την μανούλα.
    Φτάνει ένα σπίτι γεμάτο.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι έχεις λίγο χώρο στο υπόγειο και για τα δικά μου πραγματάκια, ε ε ε;;;

      Διαγραφή
  4. Ο χαρταετός σου πανέμορφος και ας είναι της τελευταίας στιγμής όπως λές, τα χειλάκια το μόνο καλό που σου εύχομαι μην τα δει η κόρη και με χώσει...... φιλιά ανοιξιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη...έχεις δίκιο για τα χειλάκια, ωραία βγήκαν αλλά με ζόρισαν...

      Διαγραφή