7 Μαΐ 2015

Μύρισε άνοιξη...καιρός για ανανέωση!!

Επιτέλους... ήλιος, φως, ζέστη!!! Τέλος στα βροχερά και μουντά απογεύματα. Ήρθε η ώρα να ανανεωθούμε και να αλλάξουμε διάθεση! Και δεν εννοώ ανανέωση γκαρνταρόμπας απαραίτητα, αν και αυτό θα άρεσε στις περισσότερες από μας νομίζω :)


Εγώ ξεκίνησα από την ανανέωση του σπιτιού που αν και δεν ακούγεται ως τέτοιο, ήταν πολύ πιο οικονομικό...  Ήταν καιρός λοιπόν που είχα βαρεθεί τα φωτιστικά του ΙΚΕΑ στην κρεβατοκάμαρά μου.  Κάτι έπρεπε να κάνω...

Μια περιήγηση στο pinterest, μια βόλτα στα Jumbo, λίγο χρώμα και voilà!!!




Έλα όμως που αυτό δεν ήταν αρκετό;;;  Τι άλλο να κάνω, τι άλλο να κάνω; Χμμμ έχω ένα τοίχο άδειο στο μπάνιο. Μωρέ λες; Τη διαδικασία την ξέρετε πλέον... περιήγηση στο pinterest, μια βόλτα στα Jumbo, λίγο χρώμα και voilà!!!
Εεεε να μην αλλάξω και την κουρτίνα τώρα; Τόσα χρόνια την έχω. Θέλει κάτι που να ταιριάζει με το νέο ύφος :)
Όχι πείτε μου... ποια η χάρη και τσαχπινιά στα σκέτα τετράγωνα;

Αυτές ήταν λοιπόν οι δικές μου μικρές πινελιές ανανέωσης, ως εδώ, γιατί αν συνεχίσω μπορεί και να γκρεμίσω το σπίτι και να το ξαναχτίσω απ' την αρχή!! 

Α ρε μανούλα, τι γονίδια μου πέρασες!!!

3 σχόλια:

  1. Α, ρε κόρη, σαν τα μούτρα μου σε έκανα!!!
    Τέλειες οι αλλαγές!!!!!
    Νομίζω ότι χρειάζεται και κάτι ακόμη, ξέρεις εσύ!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια μπράβο,
    υπέροχες οι αλλαγές που έκανες !!!!
    Η κουρτίνα του μπάνιου άπαιχτη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ κοπελιά... που θα πέσει το μήλο? Πολύ όμορφες αλλαγές και αρκετά ιδιαίτερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή